Alla inlägg under juli 2015

Av Stall Källefall - 30 juli 2015 21:47

     du e   

Av Stall Källefall - 28 juli 2015 14:43

  Kämpar på med min semester   Inte lätt att göra ingenting som jag hade tänkt. 

I dag har det blivit en verkning och en flytt av två ston till en sommar hage. Ingen höjdare att gå mellan två hästar med en cykel när det vimlar av blinningar. 

Stackars hästar, vilka odjur dom små bestarna är.

Cykeln skulle ju bara med jag ville inte gå hem 🏡 

Ja ja nu gick det bra. Hästarna blev lyckliga i nya hagen och jag fick motion.. 

Släppte ihop mina svarta små killar här hemma så dom skulle få gå ensamma och göra upp en gång för alla. Dom har slagits hela sommaren när vi haft dom i samma hage. Tydligen så var det inget viktigt dom slogs om för i dag gick dom sida vid sida som bästa vänner. 

Nu ska jag ta lite semester fram till kvällsrundan. 

Måste bara prova om jag kan få in en bild som är lite bättre kvalitet på än den jag lyckades få in här i går. 😊 


Av Stall Källefall - 27 juli 2015 22:01

Tiden går och livet ändras, ibland snabbt och utan förvarning. 

Jag visste att jag skulle ha svårt att skriva i bloggen varje vecka men nu har det gått snart två år. 

Skam den som ger sig. Denna gången ska jag försöka sköta den från mobilen eftersom man alltid har den med sig och jag har bilderna där. 

Om jag nu lyckas få in några bilder här. 

Det är snart dags för ny terminstart. Jag har min första semester som är längre än en vecka på säkert 15 år.

Sommarens läger har varit fantastiskt roliga. Allt har flutit på bra och vi har haft kul. Hoppas deltagarna också tyckte så :)

Lite nya hästar har kommit till och några har flyttat ifrån oss. Tre underbara föl har fötts här i sommar och det ska bli härligt att få se dom växa och utvecklas. 

Har betäckt 2 ston i år också. Hoppas det blir bra och att vi får friska fina föl nästa år också. 

Nu ska jag bara försöka fixa in en bild här så får det bli bra för den här gången. Hoppas kunna återkomma i morgon med lite mer.   

Presentation


Stall Källefall

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards