Direktlänk till inlägg 27 juli 2015

Nytt Försök

Av Stall Källefall - 27 juli 2015 22:01

Tiden går och livet ändras, ibland snabbt och utan förvarning. 

Jag visste att jag skulle ha svårt att skriva i bloggen varje vecka men nu har det gått snart två år. 

Skam den som ger sig. Denna gången ska jag försöka sköta den från mobilen eftersom man alltid har den med sig och jag har bilderna där. 

Om jag nu lyckas få in några bilder här. 

Det är snart dags för ny terminstart. Jag har min första semester som är längre än en vecka på säkert 15 år.

Sommarens läger har varit fantastiskt roliga. Allt har flutit på bra och vi har haft kul. Hoppas deltagarna också tyckte så :)

Lite nya hästar har kommit till och några har flyttat ifrån oss. Tre underbara föl har fötts här i sommar och det ska bli härligt att få se dom växa och utvecklas. 

Har betäckt 2 ston i år också. Hoppas det blir bra och att vi får friska fina föl nästa år också. 

Nu ska jag bara försöka fixa in en bild här så får det bli bra för den här gången. Hoppas kunna återkomma i morgon med lite mer.   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Stall Källefall - 30 mars 2016 21:04

Äntligen vår, sol och värme 🌞 Och en massa saker att göra, hjälp hur ska man hinna...  Staket som ska tittas över, lagas och förnyas inför betessläpp.   Hästarna fäller och behöver hjälp att bli av mer all päls. Massa skräp och andra ...

Av Stall Källefall - 19 mars 2016 18:46

Strålande fm med sol och härlig körtur med trevligt sällskap.  Alla minisarna fick svanarna tvättade och manarna utredda, sprayade och kammade 😊 Sen skulle jag ju då visa häst...  Allt som kunde gå fel gick också fel... Jag kände mig ...

Av Stall Källefall - 18 mars 2016 19:54

Härlig vecka med massa gjort.  Trästaket på gång runt pyttehagen, kommit åtminstone 1/3 Innan brädorna tog slut för den här gången, får ta en bit i taget.  Småttingar körda lite och några har fått extra träning av praktikantemma 😊Ԁ...

Av Stall Källefall - 12 mars 2016 20:48

Precis så har det varit varje kväll denna vecka, jag har ramlat ihop i en hög. Jättetrött.  Därför får jag blogga igen några dagar här och nu. (är på annat jobb) 😮 I onsdags jobbade vi med åringarna på fm. Dom fick ha ponnyputor på rygg...

Av Stall Källefall - 8 mars 2016 22:09

Full fart från morgon till kväll har det varit idag. En härlig dag alltså. Morgon sysslorna i stallet med hjälp av min duktiga praktikant. Hon fick göra färdigt medan jag åkte och hämtade hösilage idag igen (suck) dom äter mig ur huset 😊 När ...

Presentation


Stall Källefall

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards