Alla inlägg den 13 februari 2014

Av Stall Källefall - 13 februari 2014 18:41

I går var det premiärtur i skogen på ryssarna, det gick faktiskt jätte bra till slut.

Att vara i boxen o bli iorninggjord var nog det värsta för Zorka medans Dotsjka tog den biten med ro.

Precis när vi red iväg fick vi möte med en bil o då blev det tvärstopp o Dotsjka tryckte av sin ryttare mot ett träd,aj aj !!

Det gick bra o dom tog en promenad upp till skogen o satt upp där istället.

Därifrån sen så gick det bra, dom skötte sig fint.

 

I dag har det varit boxträning för dom o långritt för mig :)

Dotsjka åt o mådde gott medans Zorka grävde sig i m ner vid dörren i stället.

 

Jag hade en mysig ridtur med trevligt sällskap i drygt 2 tim i vår underbara natur.

Skönt väder, fick till o med lite sol på mig i dag :)

Avslutade dagen i stallet med min lilla grupp från Bankeryd som fick lära sig lite om hantering från marken med ledarskaps övningar o sen avsluta med att rida barbacka med grimma / grimskaft. en stund. Mysigt o uppskattat.

 

Presentation


Stall Källefall

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards