Alla inlägg den 16 april 2014

Av Stall Källefall - 16 april 2014 18:34

Länge sen jag skrev   IGEN!!!  Våren är ju här o massor som ska göras. Ett stängsel iordning i varje fall men fler ska upp så bara att hålla på.

Denna veckan har jag haft lite ledigt från allt detta o det som jag brukar göra under veckorna.

I stället så vi haft två dagridläger o en riktig långritt.


Dagridlägren har varit jätte roliga o gått så bra. Som alltid har jag haft god hjälp av mina underbara ledare som finns där hela tiden o ser till att allt flyter på. Vi har fått träffa många nya barn o en del av dom får vi säkert träffa igen, kul!!!

Ledarna har också åtrinvigt husvagnen i camperat där i två nätter, mysigt ,tror jag   


I dag har vi varit på årets första riktiga långritt.  Vi var ute i 4 tim med lite grillpaus på vägen.

11 ryttare o två vagnar. Kul att vi blev så många.

Det är bara för gött    kan livet bli bättre tro ??

Bästa hästen ,fantastiska vägar  i underbar natur, bara älskar denna skog !! Trevligt sällskap är heller inte fel.

Vilda sover nöjd o glad nu, även hon älskar turerna.


På fredag blir det 2 tim skogstur igen och på måndag har vi vårat "Påskhopp". 

Hoppas på bra väder då med .  


Presentation


Stall Källefall

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards