Alla inlägg den 17 april 2014

Av Stall Källefall - 17 april 2014 21:30

I dag har det varit en nästan helt hästfri dag. Jättekonstig känsla. 

Har bara varit o gjort allt man måste göra varje dag, fodrat , vattnat, kört ut nya höbalar o kollat att alla mår bra.


Konstigt men också lite nödvändigt tror jag. Nu längtar jag ju tills i morgon när jag ska ut med kunder på skogsritt igen.


Fick också kännedom om att en gammal arbetskamrat inte har det så bra så nu hoppas jag att jag kan hjälpa till att göra hans liv lite bättre igen.

Har man en gång tagit ett djur i sin vård så är det svårt att släppa taget helt o inte bry sig.

Vet att jag har så det räcker men  en liten mage till ska jag nog klara av att mätta o min kärlek till dessa underbara djur räcker också till en liten ponny till.

Dessutom tror jag nog att den kan hjälpa till att jobba för sin mat. Håller tummarna.


Fick en massa fina bilder från lägren i veckan. Hoppas jag lyckas med att få in en här med underbaraste Goliat framför vagnen.   



Presentation


Stall Källefall

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards