Alla inlägg den 1 mars 2016

Av Stall Källefall - 1 mars 2016 21:25

Hej 

Jag som har den här bloggen heter Ingegerd Kleveland och är en tjej på 54 år.

Vet att man inte räknas som tjej då men det är så jag känner mig och alla andra namn känns inte som om dom stämmer. 

Jag är en ensamstående mamma till fyra barn och åtta barnbarn hittills. 

Har drivit mitt företag med ponnyskola i snart tio år. 

Vi startade, jag, mina barn och några kusiner till dom med barngrupper på söndagar 


Vi hade då barnens urväxta ponnyer och några nyinköpta. 

Hade då inga förväntningar på att kunna leva på detta utan mest som en rolig grej och att ponnyerna fick något att göra 


Jag har i oktober 2016 hållit på i tio år och jobbar nu enbart med mitt företag. 


Eftersom jag har flera sidor på fb där man kan se mina hästar och vad dom har för sig tänkte jag att jag här på bloggen ska skriva lite som en dagbok hur det är att driva ett företag. 

Jag jobbar och driver mitt företag ensam


Detta är ibland jobbigt förstås men det är också en frihet. 

Har blivit bättre på att både be om hjälp och ta emot erbjuden hjälp. 

Har fina kunder som många blivit mina vänner och som ställer upp med hjälp och kunskap när det behövs 


Det är det bästa i min verksamhet, alla härliga människor som jag fått lära känna under åren.

Fortsättning följer... 

Sena kvällar är inget jag klarar längre så får fortsätta en annan dag, förhoppningsvis redan i morgon 😊

Presentation


Stall Källefall

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards