Alla inlägg den 7 mars 2016

Av Stall Källefall - 7 mars 2016 20:36

4/3 lördagen blev en bra dag 😊 

Först hade jag spekulanter här på fina Zorken 

Dom blev nöjda och meddelade på söndagen att dom vill köpa honom. 

Nu ska han bli körhäst och dra remmalag på Visingsö. 

Får åka dit till sommaren och se hur han sköter sig. 

På em var jag ute med kund på en härlig tur i skogen. 

Helt otroligt vad en ridtur kan göra med energi och humör. 

Pigg och glad blev jag. 

Då spånet var hämtat och hästarna intagna blev det lite tid över till att få träffa minstingarna en stund. 

Att min käre son var hemma och hälsade på var ju extra kul.

Dessutom fick den otekniska mamman lite hjälp med sin mobil 😊

Söndagen försvann i rasande fart som vanligt. Upp i ottan för att hinna med allt innan kunderna kom.

Härligt att jobba alla goa ungar. 

I dag måndag var det inget roligt att vakna och titta ut, vinter igen, inget man önskar sig nu.

Kom i varje fall iväg och fick hämtat mina balar och ut i hagen fick jag dom också. 

Em blev till att ägna lite extra tid åt mina älskade hundar då jag ska jobba lite extra i kväll så dom får vara själva några timmar vilket dom inte är så vana vid. 

Dom är ju alltid med mig. 💖




Presentation


Stall Källefall

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards