Alla inlägg den 2 mars 2016

Av Stall Källefall - 2 mars 2016 18:49

Hej 

Idag har vi jobbat med att köra ved från hagen och röja undan allt ris från dom nedsågade träden.

Goliat och Martin hjälpte oss dra vagnarna med vedklampar, dom är så härliga.

Skönt att få rent på marken. När tjälen släppt ska hagen stängslas om med nya stolpar och fårnät. Måste ha en hage som är rymningssäker till mina små odågor .

Dom har idag blivit ridna av en liten duktig tjej som var här och hjälpte mig lite idag.

Jättekul att se att det funkar det med. Dom är jätte fina att köra men inte blivit ridna innan. 

Didric fick ett riktigt pass av min praktikant och Dream fick hänga på han med .

Fick mina fina annonsblad i dag av min fina vän som alltid ställer upp och hjälper mig med alla affischer mm.

Nu ska dom köras ut till alla dagis och förskolor. 

Man får ligga i när man är ett litet företag .

Syns man inte så finns man inte,så är det. 

Hoppas att det kommer tillräckligt många anmälningar till påskläger så att det blir av. 

Vore så himla kul, längtar efter läger nu. 

Speciellt även för oss som håller i det.

Längtar otroligt mycket till vår ,värme och bra underlag .

Känns som om det ligger långt fram i tiden tyvärr .

Får väl trösta mig med att åka släde nästa vecka om det nu kommer så mkt snö som dom spår.

Presentation


Stall Källefall

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards