Alla inlägg den 3 mars 2016

Av Stall Källefall - 3 mars 2016 20:46

Hej 

Idag har jag funderat allvarligt på varför jag har hästar. 

Morgonen började med att plocka in en tjock shettis och en åring i hagen. 

Körde ut lite mat innan jag åkte till höbonden för att hämta nya balar. Hemma igen körde jag ut i hagen och lastade av. Vad fick jag då se,2/3 av hagen stängsel ligger nere 😔 

Konstigt att hästarna gick kvar.

Ja,bara att börja laga .Första sträckan gick bra men sen fanns ingen tråd att sätta upp .Efter lite letande hittade jag ca 100 m tråd indragen i skogen, trasslad i buskar och träd. Plaststolparna låg överallt avbrutna. 

Till slut var allt uppe igen och jag kunde återvända till bonden för ett lass till. 

Sen är det här med att ha häst ute på annons, suck 😒

Alltid, varje gång blir jag frustrerad. 

Varför skriver man att man ska komma och titta när man inte tänker göra det... 

Varför t.o.m bestämma dag för att sedan aldrig höra av sig vidare om tid, vägbeskrivning mm...

Ja just idag är jag inte vidare uppåt men det blir säkert bättre i morgon igen 😊 



Presentation


Stall Källefall

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards